Am avut „Helicopter”

       Făceam în urmă cu câteva zile anamneza cu o bunicuță trecută de 80 de ani,  care se prezentase pentru dureri abdominale.

- Și de când doare burta, mamaie?

          - Păi, de câteva zile...

- Nu a priit ceva ce ai mâncat?

          - Nu cred, nu prea are legătură cu ce am mâncat.

- Și pe unde doare cel mai tare?

          - Cam pe mijloc deasupra buricului. Dar dacă mă apăs pe burtă, mă doare tot.

- Și ai mai avut așa dureri vreodată?

          -  Da, acum câțiva ani când am avut Helicopter!

- (eu foarte surprins) Ai avut elicopter ??!

          - (ea foarte serioasă) Da, mi-au găsit atunci când mi-au băgat furtunul pe gât!

- (îmi pică fisa) Vrei să spui Helicobacter?

          - (o ține pe a ei) Da, Helicopter din ăla!

Comentarii

  1. :)))))))
    Mie mi-a fost dat sa aud varianta Helicopulli, Hapiliri, "pylorus" - da, evident ca pacientul avea si din ala, kuli im Magen (!!!!!), "die Habakterie", "Dings da im Magen", "die Schnecke im Magen" (????). Da' asta cu "helicopterul" e de pomina!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații