Trei lucruri

       Am constatat că unele lucruri de aici îmi amintesc de România și de viața din Cluj, mai exact.

1. Locuiesc în condiții relativ modeste într-o cameră de cămin. Similar oarecum studenției din Cluj.

2. Și aici în Westerstede, există migrația diurnă a stolului de ciori (credeam că nația asta de complexați de superioritate a rezolvat acest fenomen croncănitor). Cine a trecut vreodată în Cluj prin Hasdeu pe la ora 6 după masa știe despre ce vorbesc.

3. Și aici există meseriași bătuți în cap. Camera mea de la cămin nu avea ușă la baie în momentul în care m-am mutat. Am raportat la serviciul tehnic, iar respectivii au făcut comandă. Apoi a venit o terță firmă ca să monteze ușa, dar se pare că fără uneltele necesare. Așa că s-au folosit de ce au putut găsi pe la mine prin cameră, eu nefiind prezent din cauza activității în clinică. Au nimerit peste un cuțit de desfăcut scrisori din obsidian, cadou-suvenir din partea mamei care a fost anul trecut în Mexic. L-au făcut praf. Habar nu am la ce l-au folosit, dar situația m-a enervat peste măsură. Cine dracu vine să monteze o ușă fără să aibă uneltele necesare?!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații