Cum se cumpără un cablu

       Zilele trecute, sătul de a tot umbla până în oraș când aveam nevoie să scot ceva la imprimantă sau să copiez vreo hârtie, mi-am cumpărat o imprimantă multifuncțională.
       Când ajung acasă și dau s-o instalez, surpriză! lipsea cablul USB de conectare la calculator. Mă gândesc și eu ca tot românu': bă, l-or fi ciordit ăia la magazinul de electronice. Din Oldenburg! La 25 de km! Totuși, înainte de a mă impacienta prea tare din această cauză, am căutat pe google. Unde am găsit că nemernicii de la această cunoscută firmă de electronice de birou livrează într-adevăr imprimanta respectivă fără cablu USB!


       Acum dă-i și caută pe site-urile marilor rețele de magazine de electronice cât face un cablu USB. Încoace 4 euro, dincolo 5 euro, plus trimiterea încă 5 euro. Hopa... stai un pic că n-o să dau acuma 10 euro pe un amărât de cablu! Așa că am ieșit într-o zi după serviciu în oraș și am bătut centrul vreme de vreo jumătate de oră... Am găsit în cele din urmă un service de calculatoare și intru.
- Nene, nu aveți și pentru mine un cablu USB din ăla de imprimantă cu un conector normal și unul pătrat? Că nemernicii de la firma X s-au zgârcit la niște euro!
- Stați un pic, zice nenea și se apucă să cotrobăie prin maldăre și ghemuri de cabluri gata folosite, nu le am ordonate cum trebuie! Găsește nenea în cele din urmă cablul care mă interesa, îl face frumos colac cât ai zice Fisch! și mi-l pune în brațe. 2 euro.
- Mulțam frumos, la revedere!

În sfârșit, nu trebuie să mai ies până în oraș ca să tipăresc ceva!

Pe curând!

PS
Am făcut ce-am făcut, dar nu știu exact ce-am făcut și am șters din greșeală postarea cu „Vine garda!” Pentru cine nu a citit-o, vestea cea mare era că la sfârșitul lui aprilie voi avea prima gardă. Restul nu e interesant, iar rezultatul va apărea bineînțeles pe acest blog.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații