A mai rămas puțin timp

       Am pierdut deja numărul săptămânilor petrecute pe aici... tot ce știu e că se apropie borna de 3 luni. Am avut 5 zile epuizante cu un trafic foarte mare de pacienți, zilnic 4-5 noi internați, 4-5 externați plus o zi în care m-am ocupat singurel de toată secția de 26 de paturi de interne.

       Urmează o săptămână în care voi sta din nou pe secția de internări, în tura intermediară, care mă cam enervează. Programul de lucru e de la 11 la 19.30. Dimineața dacă vrei să dormi bine, nu mai apuci să rezolvi nimic pe ziua în curs, pentru că apoi ieși târziu de la serviciu. Partea bună e că va fi un exercițiu bine-venit pentru garda care urmează duminica viitoare. Prima.

Oare?

       Mi-am cumpărat tot felul de cărți despre EKG în urgență, medicină de urgență, garda de noapte, ca să mă pun cât pot de bine la punct cu teoria. Probabil că se va dovedi parțial că am dat banii degeaba, dar momentan mă face să mă simt mai bine că le am. Plus că banii cheltuiți pentru dezvoltare personală în domeniul de activitate se deduc de la venitul impozabil.

       Pentru luna mai am mai primit o surpriză. Încă două gărzi de weekend, una după alta, precedate de o săptămână liberă... Probabil fereastra pe care o așteptam ca să dau o tură prin Amsterdam...

Pe curând!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații