Iar pe chirurgie

      Mă apropii încet-încet de sfârșitul săptămânii cu 7 zile de muncă în loc de normalul de 5. Sunt obosit mort, iar sunt detașat în spatele liniilor inamice la pacienții de interne de pe secția de chirurgie.

      Acolo e război. Se războiesc medicii între ei, asistentele între ele, medicii cu asistentele, ei toți cu mine și eu singur cu ei. Îmi mai pasează ei mie câte un pacient, le mai pasez eu lor câte unul și tot așa în cerc. Mai trebuie să stau și săptămâna viitoare pe la ei, după care mă duc pe cardiologie. Unde habar nu am cu ce se mănâncă pacienții după ce 4 luni am făcut numai gastroenterologie.

Mai mult nu scriu că nu mai pot de oboseală. Tschüß!

Comentarii

  1. Am si eu o intrebare...daca a intrat o vertebra in maduva 1.5 cm, mai exista vreo sansa de recuperare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asta e o intrebare pentru un neurochirurg nu pentru un internist

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații