Bilanț 2012

       Am trecut cu succes și fără evenimente deosebite în noul an... însă ce am realizat în ultimele 12 luni și cu ce am rămas?

       Pe la sfârșitul lui ianuarie am ajuns în Germania. M-am instalat într-o cămăruță în căminul pentru angajați. De departe cea mai importantă realizare din acest an este obținerea Approbation-ului. Este hârtia pe care se bazează tot ceea ce am făcut până acum și fără de care nu aș mai fi putut povesti verzi și uscate din Germania pe blog.

       Am făcut primele gărzi descurcându-mă onorabil.  Am făcut singurel prima ecografie abdominală. Au urmat câteva zeci până la sfârșitul anului. Am continuat să învăț medicină.

      Pe plan personal mi-am făcut noi prieteni, am cunoscut noi oameni. Am împlinit 26 de ani.

      Mi-am găsit un apartament rezonabil, nu departe de clinică.

       Am vizitat locuri și orașe noi. Am reînceput să citesc și altceva pe lângă medicină, un deziderat vechi de-al meu.

      Sper că am devenit un om mai bun.

Voi cu ce povești ați rămas din 2012?


Bilanțul 2011 (mult mai bogat) îl găsiți aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum ajungi medic în Germania - Partea I: limba germană

Cum ajungi medic în Germania - Partea a VII-a: despre Approbation

Cum ajungi medic în Germania - Partea a XI-a: alte informații