Postări

Se afișează postări din octombrie, 2017

Teoria mea despre slăbit în 7 principii uluitor de simple

Imagine
O știți pe aia cu „da' eu nu mănânc!” ?

Venind de la un nene sau o tanti de 140 de kile?

Și eu. O aud de atâtea ori că nu mai am răbdare.

Să clarificăm din start un lucru: nimeni nu se îngrașă cu aer.

Ați văzut voi oameni obezi în fotografiile de la Auschwitz?

Aportul de calorii (energie) se află în balanță cu utilizarea lor.
Crește aportul sau scade utilizarea sau au loc amândouă, avem o tendință de îngrășare. Scade aportul sau crește utilizarea sau au loc amândouă, avem o tendință de slăbire.

O greutate sănătoasă înseamnă stil de viață.
Nu vei ajunge la o greutate sănătoasă și nici nu o vei menține dacă tot la câteva luni ții regim de înfometare. După care te îndopi iar la fast food ca să te răsplătești că ai slăbit 5 kile.

Evită perioadele de repaus după mesele zilei. Cu alte cuvinte... nu te îndopa seara înainte de culcare. Ultima masă trebuie să fie minim cinci (5) ore înainte de culcare. Renunță la siesta de după prânz și fă în schimb un pic de mișc…